Select Page

Dzień jak codzień – urządzenia psują się nawet w takich firmach jak McDonald. Im większa firma, tym więcej takich przypadków. Z mojego doświadczenia to średnio 15 zdarzeń na 1000 urządzeń miesięcznie. Tym razem zmywarka do naczyń odmówiła współpracy. Brak czystych porcelanowych kubków to obniżenie serwisu, zmniejszenie marży ma kawie oraz zwiększenie kosztów operacyjnych (większe wydanie kubków papierowych) czyli finalnie potrójna strata (utrata jakości/spadek rentowności/zwiększenie kosztów) To nie prawda, że stało się to nagle. Zazwyczaj awarię poprzedzają sygnały o nietypowej pracy. Urządzenia ten sposób starają się nam przekazać informację, że potrzebują serwisu. Nie bądź głuchy na potrzeby Twoich urządzeń i zainstaluj system monitorowania urządzeń firmy KoolZone. #IoT #KoolZone #cyfrowymonitoring.

Główny dystrybutor systemów pomiary temperatury w technologii IoT, voice&chat-boty Wykonawca Haccp oraz projektów optymalizacyjnych procesów dla gastronomii
Czujniki Pomiary Haccp Consulting